Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna som ställs i samband med köp på www.nolbox.se
När du handlar i vår webbutik sker betalningen till Klarna. Klarna mejlar en faktura till dig om du har valt det betalsättet. Om du har frågor om fakturan eller saknar den kontakta Klarna direkt för snabbast hjälp: klarna.se/kundservice eller ring Klarna på: 08-120 120 10.
Mer info om att handla via Klarna som företagskund finns här.
Både privatpersoner och företag har 14 dagars ångerrätt från att du tagit emot paketet. För att ångra ditt köp ska du meddela oss detta inom de 14 dagarna. Enklast är att maila på [email protected]. För att underlätta hanteringen är det bra om du meddelar ordernummer, artikelnummer på varan du vill returnera samt antal. Skriv även om du vill köpa returfraktsedel (79kr för lämnas på ombud eller 100kr för företagspaket, priserna är inkl moms).
Detaljerade villkor för köp hittar du i våra köpvillkor
Om du har upptäckt fel på din vara så ska du meddela oss snarast via mail eller telefon.
Det är viktigt att du tar kort på emballaget så det är tydligt om det beror på hantering under frakten.
Skriv med ordernummer och artikelnummer för snabbare hantering. Bifoga en bild på varan och felet. Maila info@nolbox.se
Vi skickar inget kvitto för betalningen men all information som behövs för bokföring eller returer finns i orderbekräftelsen. Om du behöver ett specifikt kvitto kan vi skicka det till dig. Det dröjer cirka 7 arbetsdagar från lagd order tills vi har kvitto då betalningen först går till Klarna och sen till oss.